Akkreditált felnőttképzések
Kompetencia alapú kommunikáció, motiválás, fejlesztés, nehéz helyzetek kezelése
A program célja, hogy a hatékony kommunikáció és probléma megoldási készség fejlesztése érdekében a résztvevők ismerjenek meg olyan érdekérvényesítő befolyásolási eszközöket, amelyekkel hatékonyan képviselik érdekeiket, amelynek segítségével önmaguk és más személyek értékelése objektívvá válik, ezzel is biztosítva a pozitív kapcsolati szint fennmaradását a munkaerőpiacra jutás lehetőségét, növelését. Egy kiválasztási folyamatban történő sikeres részvételt.
A résztvevők megértik, hogy ne szubjektív, hanem objektív tényezők alapján motiváljanak, fejlesszenek másokat, vagy önmagukat és kezeljenek hatékonyan nehéz helyzeteket, konfliktusokat.
A résztvevő megismeri:
- A tulajdonság alapú motiváció elméletét és gyakorlatát
- A tulajdonság alapú fejlesztés elméletét és gyakorlatát
- A tulajdonság alapú ön- és emberismeretet
- A vezető egyéni stílusának felismerésére
A résztvevő képes lesz:
- Az átlátható viselkedés konkrét szavakkal történő megfogalmazására
- Erősségek, korlátok pontos meghatározására
- Az önismeret, önbizalom erősítésére
- Visszajelzés adására
- Karrier tanácsadási készségekre
- Felismerni, kiben milyen tulajdonságok fejleszthetőek és melyek nem
- A vezető egyéni stílusának felismerésére
- Egy cél elérése érdekében a leginkább odaillő magatartású és kompetenciájú emberek kiválasztására
- A csoporton belüli problémák okainak analizálására és hatékony kezelésére
- Hatékony motiválásra
Akkreditáció azonosítója: E-001433/2016/D001
Képzés időtartama: 30 óra
Képzés típusa: csoportos képzés
Humánkompetencia (tulajdonság) alapú együttműködés
A program célja, hogy komplexen és hatékonyan támogassa a résztvevők alkalmazkodóképességének, kommunikációs és együttműködési készségének erősítését a mai, gyorsan változó világunkban. A cél, hogy a mindennapokban jelentkező, felmerülő problémáikat képesek legyenek a képzés során szerzett ismeretekkel megoldani, és ezeket a tapasztalataikat az élet egyéb területén – legyen ez a család, magánélet vagy éppen egy munkahely – adaptálni tudják.
A résztvevő megismeri:
- A hiteles kommunikációs stílusokat, technikákat, azok előnyeit és hátrányait
- A megértést támogató kommunikációt, mely alapot teremt a sikeres együttműködésre
- A konstruktív konfliktuskezelési eszközöket
- Hatékony tárgyalástechnikát
- A különböző viselkedés és motivációs elméleteket
A résztvevő képes lesz:
- Hatékonyan (érdekérvényesítő és egyben kapcsolatvédő módon) kommunikálni különböző helyzetekben
- A konfliktusokat kezelni
- Felmérni saját korlátait és lehetőségeit
- Az érzelmileg terhelt szituációk felismerésére és hatékony kezelésére
- A prezentáció és érvelés technikai eszköztárának alkalmazásával a partnereket hatékonyan befolyásolni, motiválni valamint prezentálni, előadni
- A felmerülő problémás helyzetek konstruktív kezelésére
Akkreditáció azonosítója: E-001433/2016/D002
Képzés időtartama: 210 óra
Képzés típusa: csoportos képzés