Akkreditált felnőttképzések

Kompetencia alapú kommunikáció, motiválás, fejlesztés, nehéz helyzetek kezelése

A program célja, hogy a hatékony kommunikáció és probléma megoldási készség fejlesztése érdekében a résztvevők ismerjenek meg olyan érdekérvényesítő befolyásolási eszközöket, amelyekkel hatékonyan képviselik érdekeiket, amelynek segítségével önmaguk és más személyek értékelése objektívvá válik, ezzel is biztosítva a pozitív kapcsolati szint fennmaradását a munkaerőpiacra jutás lehetőségét, növelését. Egy kiválasztási folyamatban történő sikeres részvételt.

A résztvevők megértik, hogy ne szubjektív, hanem objektív tényezők alapján motiváljanak, fejlesszenek másokat, vagy önmagukat és kezeljenek hatékonyan nehéz helyzeteket, konfliktusokat.

A résztvevő megismeri:

  • A tulajdonság alapú motiváció elméletét és gyakorlatát
  • A tulajdonság alapú fejlesztés elméletét és gyakorlatát
  • A tulajdonság alapú ön- és emberismeretet
  • A vezető egyéni stílusának felismerésére

A résztvevő képes lesz:

  • Az átlátható viselkedés konkrét szavakkal történő megfogalmazására
  • Erősségek, korlátok pontos meghatározására
  • Az önismeret, önbizalom erősítésére
  • Visszajelzés adására
  • Karrier tanácsadási készségekre
  • Felismerni, kiben milyen tulajdonságok fejleszthetőek és melyek nem
  • A vezető egyéni stílusának felismerésére
  • Egy cél elérése érdekében a leginkább odaillő magatartású és kompetenciájú emberek kiválasztására
  • A csoporton belüli problémák okainak analizálására és hatékony kezelésére
  • Hatékony motiválásra

Akkreditáció azonosítója: E-001433/2016/D001
Képzés időtartama: 30 óra
Képzés típusa: csoportos képzés

Humánkompetencia (tulajdonság) alapú együttműködés

A program célja, hogy komplexen és hatékonyan támogassa a résztvevők alkalmazkodóképességének, kommunikációs és együttműködési készségének erősítését a mai, gyorsan változó világunkban. A cél, hogy a mindennapokban jelentkező, felmerülő problémáikat képesek legyenek a képzés során szerzett ismeretekkel megoldani, és ezeket a tapasztalataikat az élet egyéb területén – legyen ez a család, magánélet vagy éppen egy munkahely – adaptálni tudják.

A résztvevő megismeri:

  • A hiteles kommunikációs stílusokat, technikákat, azok előnyeit és hátrányait
  • A megértést támogató kommunikációt, mely alapot teremt a sikeres együttműködésre
  • A konstruktív konfliktuskezelési eszközöket
  • Hatékony tárgyalástechnikát
  • A különböző viselkedés és motivációs elméleteket

A résztvevő képes lesz:

  • Hatékonyan (érdekérvényesítő és egyben kapcsolatvédő módon) kommunikálni különböző helyzetekben
  • A konfliktusokat kezelni
  • Felmérni saját korlátait és lehetőségeit
  • Az érzelmileg terhelt szituációk felismerésére és hatékony kezelésére
  • A prezentáció és érvelés technikai eszköztárának alkalmazásával a partnereket hatékonyan befolyásolni, motiválni valamint prezentálni, előadni
  • A felmerülő problémás helyzetek konstruktív kezelésére

Akkreditáció azonosítója: E-001433/2016/D002
Képzés időtartama: 210 óra
Képzés típusa: csoportos képzés